sobota 22. listopadu 2014

Velmi jednoduchou dekoraci


jsem vytvořila včera večer u televize.
Z obyčejné bílé a černé čtvrtky jsem vystříhala

 S T R O M E Č K Y


Posílám  hezké pozdní pozdravení Vám všem!


I já jsem letošní adventní přípravy pojala docela jednoduše.
Využívám papír, korálky, šišky a hlavně mé nejoblíbenější větvičky z jehličnanů.


Jak sami vidíte, tak stromečky jsou úplně jednoduché a určitě je zvládnete udělat i spolu s většími dětmi.
Barvy stromečků si můžete přizpůsobit dle libosti.
Já jsem onehdy viděla celý takový blok různovzorových papírů a čtvrtek v černobílé barvě, opravdu moc hezký. Já "blbec" ho samozřejmě nekoupila...jak by se mi teď hodil. Ale to jsem celá já, vždycky dlouho přemýšlím a když se nakonec rozmyslím, tak už to nemají ☺




Už dlouho jsem Vám také nepoděkovala za milé komentáře. Čtu je všechny velmi poctivě a několikrát, jen s tím odpovídáním jsem na štíru...omlouvám se.
Vítám také nové čtenářky...tak holky AHOJ A VÍTEJTE !

Přeji Vám všem prima neděli.


Objetí všem
Martina




8 komentářů:

  1. Martinko, předadventní tvoření si pojala moc krásně. Líbí se mi ta čistota a jednoduchost.
    Měla jsem teď náročné dny, návštěva před chvilkou odešla a tak se u tebe kochám a doufám, že i já konečně začnu...
    Sladké sny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, děkuji za inspiraci, jednoduché papírové stromečky a kolik udělají parády! Máš krásné nápady. Posílám srdečné pozdravy, Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, krásné nápady, moc se mi líbí a ač jsem se nechystala na žádné nové vánoční tvoření, tak už začínám díky tobě uvažovat o tom, že něco vyzkouším :o)... Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Marti ty stromečky jsou slepené nebo sešité sešívačkou?

      Vymazat
    2. Alenko jen zasunuté do sebe. Jeden je nastřižený zespoda a dva shora. Nepotřebuješ žádné lepidlo ani sešívačku ☺
      Pa Martina

      Vymazat
    3. Jé tak jednoduché a já na to nepřijdu, je znát že mé děti jsou dospělé a už jsem dlouho z papíru nic netvořila. Díky.

      Vymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥