neděle 21. ledna 2018

Trošku ZIMY


dorazilo už i k nám, do nížiny.


Moji milí čtenáři, moc Vás zdravím, poprvé v novém roce 2018. Přeji Vám ze srdce jen to nejlepší.
Naordinovaný zimní počítačový klid se mi trošku protáhl. Je to zkrátka někdy potřeba. Za pár týdnů  blog oslaví už šesté narozeniny, takže vyčerpání mé i námětů je znát. Věřím však, že je to situace jen dočasná. 
Dnes ráno nás probudilo bílo. Je to krásné, čisté, osvěžující. U nás v nížině totiž většinou moc sněhu nebývá a když, tak se rychle změní v cahotu a špínu. Bělost si tedy užívám. Po obědě vyrazím na pravidelnou pochůzku. 

Malý sněhuláček je nutností

Užívejte příjemných zimních dnů a já se snad opět brzy ozvu. I když v práci finišujeme s pololetím a práce je moc, musím se v psaní polepšit. 



...a jedno si na závěr neodpustím, snad mi prominete...ale příští týden máme druhé kolo prezidentských voleb,
MOC PROSÍM ...zvolte inteligenci, slušnost, zdravý rozum a nedejte na pomluvy, protože ty vytvářejí jedině slabí, nečestní a ti, kteří si nejsou jistí v kramflecích.

M.

12 komentářů:

  1. Při volbách použiji všechno oč žádáte na konci článku :-) Krásné fotky.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, zdravím. Už jsem si říkala, že jsi snad blogu dala vale :o), to by si mi ale chyběla. Takže jsem ráda, že je to jenom pauza.
    U nás je již několik dní sněhový poprašek, který mínusové teploty trochu udržují. Hlavně, že už skončil ten šílený vichr.
    U voleb s mužem nedáme na pomluvy a zvolíme slušnější vystupování, které nás bude snad lépe reprezentovat...
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Martinko, zdravím Vás! Krásné fotečky - jak ty přírodniny krásně vyniknou v pozadí sněhových vloček...
    Přeji krásné a pokud možno klidnější období v té době pololetních vysvědčení.
    Souhlasím s Vámi - jsme přesvědčení (moje rodina), že už konečně je třeba ukázat, že i český národ je slušný a pyšný na svoje předky...Potěšila jste mě, těším se opět na fotečky, povídání...Libuš

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné foto a přeji poklidnějši školní finiš. U nás ve škole je taky fofr.
    K volbám jdu se stejným pocitem :-))))
    Měj se. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Taky přeju hezké zimní dny. U nás bylo ráno taky pocukrováno, ale už to pod slunečními paprsky začíná mizet. Volby budou ještě napínavé (a střídavě jsem optimistická a pesimistická v tom, jak dopadnou)

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, kdyz je treba pauza, je treba to respektovat. Hodne sil do toho maleho finise, velky bude az v cervnu, a pod ten zaver se podepisuji:-). M.

    OdpovědětVymazat
  7. Martinko, moc ráda tě tady vidím a pevně věřím, že tomu bude i nadále, moc by si mi chyběla!!!
    A co se volby prezidenta týče - s volbou naší rodiny by si byla spokojená! Jen doufám, že nás takových bude víc!
    Krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná bílá zima, u nás ještě nebyla, je stále zelená. Taky na volby pořád myslím a doufám, že většina z nás bude volit podle zdravého rozumu, páč už si zasloužíme, aby nás někdo skutečně reprezentoval a my se nemuseli stydět. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Martino, u nás je zimy taky opravdu jen trochu. Sníh občas napadne a záhy roztaje, opravdovou nadílku jsme ještě neměli. Vytvořila jsi pro fotografování příjemné zákoutí.
    Přeji Ti brzké nové nadechnutí pro blog a ať volby dopadnou tak, jak si přeješ. Já osobně k tomu přispěji.
    Krásný večer a příjemné lednové dny Ti přeji.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný blog, nádherné fotky, skvělé články. Ráda k Vám chodím a těším se jaké krásné nápady zase u Vás najdu. Moc děkuji Blanka

    OdpovědětVymazat
  11. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Těžko říct jak volby dopadnou, ale dobrý pocit z těch debat nemám...

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...