neděle 16. března 2014

Slaměné klobouky a tašky ... moje letní lásky



Ahoj všichni ... ... moc vás všechny zdravím ...

Dnes přináším pár inspirativních obrázků
mých oblíbených 
slaměných klobouků a tašek.

Letos si musím určitě nějaký nový slaměný "klóbrc" pořídit,
chystám se i na novou  francouzskou nákupní slaměnou tašku...
musím říct, že tyto tašky jsou nesmírně praktické.
Jsou veliké a vejde se do nich, kromě holčičích nezbytností, i docela velký nákup.
Praktické jsou určitě i pro maminky s malými dětmi, které s sebou nosí také spoustu věcí.


...a ty botky slaměnky...paráda...a ještě k tomu ty barvičky...bílé, modré a šedé odstíny...všechny mé oblíbené














Už aby bylo léto...
tak se těším na teploučko







Všechny fotografie zdroj Pinterest


Mějte se všechny moc fajn a těšme se společně na sluneční paprsky.
Dnes sluníčko není, tak Vám ho posílám alespoň takto...☺





Objetí Všem
Martina 


10 komentářů:

  1. Martinko, taková taška je i můj sen.. máš pěknou přípravu na léto :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko, krásný letní příspěvek do dnešního studeného a deštivého dne .... i já po slaměné tašce pokukuju už dlouho, tak doufám, že letos na ní konečně dojde .... vybrala jsi moc krásné obrázky .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy Martinko, to je vzpruha - nádherné fotky, úplně jsem se zasnila... U nás leje jako z konve...
    Moc chválím i tvé háčkované podložky na stůl, moc se ti povedly!
    Pohodové odpoledne,pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné klobouky, asi do práce bych v nich úplně nechodila, ale na zahrádku a k vodě si to dokážu živě představit. A o tašce jsem už taky přemýšlela, možná se tebou nechám inspirovat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo jo, to je vono, Marti, tuhle letní módu můžu taky... slamáčky na všech frontách :-) pa, L.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné módní tipy.....už se taky těším na sluníčko a s ním spojené prázdniny:-)) Hezký týden. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Krása!
    Moc se mi líbí slaměné botky a taky hnjedka první taška.
    Moc zdravím a přeju hezký nedělní večer!

    OdpovědětVymazat
  8. Marti parádní inspirace na léto. Já miluji klobouky. Loni jsem si pořídila i krásný zimní klobouk. Jen škoda, že nemůžu sehnat nic na tuhle přechodnou dobu k jarnímu paletu. O té slaměné tašce uvažuji už chvíli, ale nikde na ni nemůžu narazit. Krásný týden. Rija

    OdpovědětVymazat
  9. Martinka úplne s tebou súhlasím, slamené tašky sú nielen krásne ale aj praktické. V lete pri vodu s deťmi (ja vždy ťahám so sebou tašku ako lodný kufor). S takouto taškou by som bola aj za fešandu :) Nech ti tvoje letné plány so slamáčikmi vyjdú, dúfam, že nám ich potom predstavíš :))

    OdpovědětVymazat
  10. Martinko, to je paráda! Tyto nezbytnosti ze slámy já také mohu ve všech podobách, už aby bylo létooooo! Krásnou neděli.... maru

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...