úterý 11. prosince 2012

11. prosinec ... Hřejivé kožešinky ...


Dnes Vám milé přítelkyně posílám jemný kožešinkový pozdrav a zároveň pro Vás otvírám jedenácté adventní okénko.
Jak už jsem dříve psala, tak pro letošní Vánoce jsem si vymyslela kombinaci hvězd s jemnými kožešinami. Opěradla naší sedací soupravy zdobí bílé kožešinové koberečky a na odpočinek máme nádherně velikou a heboučkou deku. Je šedá, tak trošku myší kožíšek, takže se hodí k bílým polštářům se světle šedými háčkovanými hvězdami. Zvu Vás na návštěvu do našeho obývacího pokoje...račte vstoupit milé dámy ♥

11.                  prosinec
❅❅❅
Jemná hebkost a 






Nalákaly Vás kožešinky ?
Jsou opravdu jemňounké...
jen se zachumlat...



A ještě jedna super zpráva nakonec...
mají vánoční soutěž...
tak se k nim skočte mrknout...♥




Opatrujte se ❅❅❅
Všechny Vás objímám
Vaše Martina 


8 komentářů:

  1. Polštářky jsou nádherné! Líbí se mi takové něžné provedení! Výborná inspirace!

    OdpovědětVymazat
  2. Kombinace se povedla moc.Polštářky jsou kouzelné!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Marti! Já se nad Tvými kožešinkovými vánocemi úplně rozplývám... takové bych si to u nás doma přála taky, ale zatím tomu velikost potomků není nakloněna... snad za pár (desítek) let se taky dočkám, až konečně okolo sebe přestanou patlat vším možným i nemožným :o) díky za dnešní dávku ňuchlací romantiky, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, úplně to cítím ... jen se zamuchlat.
    Krásný den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, krásne to máte prekrásne v tej obývačke. Keď zapálite v krbe a zachumláte sa do kožušinkovej deky, uhm to je paráda. Andrea.

    OdpovědětVymazat
  6. MARTINKO, VŠE MÁŠ MOC HEZOUČKÉ.
    URČITĚ TI BUDE TEPLOUČKO A PŘÍJEMNĚ.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Moje milá děvčátka...děkuji Vám i dnes za milé komentáře, které mi tu necháváte...DĚKUJI !!!! Vaše Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Martinka, kožušinky mám veľmi rada a u vás doma je naozaj útulno.
    Jana

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...