neděle 13. dubna 2014

I já přispívám svou velikonoční troškou do mlýna...



Krásnou neděli mé milé čtenářky 


Pečlivě jsem vás všechny v poslední době sledovala,
jak krásně velikonočně tvoříte,
a tak i já jsem uháčkovala několik jednoduchých vajíček.




 Vajíčka jsou úplně jednoduchá...musím se přiznat, že v poslední době se na nějaká náročná "háčkovací díla" vůbec necítím.
Asi na mě padá jarní únava a dnes jsem se probudila s bolestí v krku a rýmou, takže nic moc...







Tento bílý keř mám strašně ráda...













Děvčátka...mějte se všechny moc fajn,
já mám od čtvrtka volno,
tak se těším.
Snad bude i hezké počasí a užijeme si tak velikonoční dny v pohodě.
Chtěla bych si s manželem udělat nějaký hezký výlet.
Dcera se stále učí k maturitě, tak bychom jí alespoň vyklidili pole a  měla by klid.




Objetí všem
Martina



14 komentářů:

  1. Martinko,
    tvé vajíčka jsou moc krásná a mna tom tavolníku jim to moc sluší !!!! Krásně si užij zasloužené volno, pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. MARTINKO,
    JEDNÍM SLOVEM NÁDHERA.
    JSTE MOC ŠIKOVNÁ,
    PROSÍM MOHLA
    BYCH POPROSIT NÁVODÍK NA VAJÍČKA.
    UŽIJTE SI VOLNO.

    PĚKNÝ VEČER DARKA

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně barevná vajíčka :-) Pěkně jsi vybrala barvy, do pastelova. Krásný "krátký" týden :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko,jsou moc krásná, elegantní, hezky vyfocená!
    Přeji příjemný večer a rychlé uzdravení!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marti krásný vajíčka prima barvičky.Radka

    OdpovědětVymazat
  6. MARTI, VAJÍČKA JSOU SUPER.
    MOC HEZKÉ BARVIČKY.
    MĚJ PŘÍJEMNÉ JARNÍ DNY A UŽIJ SI VÝLET S MANŽELEM.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, moc pěkné velikonoční tvořeníčko a na tom keři to vajíčkům moc sluší. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jejda to je zásobička:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  9. Piękne jajeczka. Nie widziałam takich jeszcze. Pozdrawiam. Dorota
    http://sielankowedzierganie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Marti,
    moc pěkná vajíčka.
    Užij si pěkně volno.
    Denisa

    OdpovědětVymazat
  11. Martinko, vajíčka jsou výborný nápad a na keři jim to moc sluší! přeji rychlé uzdravení a pěkný výlet na konci týdne, Maru

    OdpovědětVymazat
  12. Marti, tady platí staré známé - v jednoduchosti je krása :-) Pěkné velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  13. Martinka krasne velkonocne dekoracie :) Uzite si vylet... Mira...

    OdpovědětVymazat
  14. Marti vajíčka ač lehká, jsou velmi efektní a krásná.Přeji Vám ať se výlet vydaří...krásné dny...Šárka

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...