úterý 18. dubna 2017

Voňavá soutěž s ManuCafe a ManuTea


Jste milovníky kávy a čaje tak jako já?

Pokud ANO, a vy si s oblibou vychutnáváte každý šálek horké kávy či čaje, tak právě pro vás je
"na míru ušita" soutěž, kterou jsem připravila ve spolupráci
s firmou ManuCafe a ManuTea 

Za obrovskou výhodu obchodu považuji to, že si můžete vybrat kávu přesně podle svého gusta.
Někdo má rád kávu s kyselinkou, někdo ne.
Někdo upřednostňuje namletou, někdo nemletou.
Někdo pije zrnkovou, někdo rozpustnou.
Můžete vybírat odrůdy přímo od speciálních pěstitelů.
Mým favoritem je káva Kuba Serrano Superior.
To samé se týká čajů. Mým čajovým favoritem je například vynikající Royal Earl Grey. 
Vy se ale vyberte favorita svého. Možnosti máte nepřeberné.
Pojďme už ale rychle soutěžit.

Soutěžní otázka zní:  
Jaký čaj nebo kávu byste si z obchodu sami vybrali?
Exotikou vonící inspiraci můžete hledat právě na stránkách obchodu
                       

Pro výherce je připravena lákavá cena o čajík nebo kávičku dle vlastního výběru v hodnotě 400 Kč.
Soutěžit můžete do 23. dubna 2017 do půlnoci. 
Výherce bude zveřejněn 24. dubna 2017. Kontaktovat ho budu prostřednictvím mailové adresy, tak ji ke komentáři nezapomeňte připsat.

Přeji Vám všem hodně úspěchů v soutěži a těším se na vaše odpovědi.

Krásné dubnové dny přeji.

M.



54 komentářů:

  1. Jsem kávomil a u MANUCAFE si objednávám. Můj favorit je jednoznačně: https://www.manucafe.cz/orechova-rozpustna-kava-x1720. Zrovna si ji popíjím. Ráda zda objednávám i dárkové kolekce káv.
    Čaj mě nechává chladnou a tak nevybírám.
    (smerdovav@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. Som milovník kávy. Kávu môžem kedykoľvek a za akýchkoľvek okolností. vypijem je celkom dosť. Rada by som vyskúšala NOC PAŘÍŽE rozpustná káva. revedevivre@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Kávu miluji,ale čajem také nepohrdnu.Lískový oříšek,belgické pralinky,tak tyto mám hodně v oblibě.Tak snad se na mě usměje štěstí.Hezký den .Lenka.K kozlovska.lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Z tak velké nabídky ani nevím, co bych si vybrala! Tak z čaje určitě aromatizovaný zelený čaj SENCHA BRUSINKO-JAHODOVÁ a z káv na zkoušku zelenou Super štíhlá linie - skořice. zemmy.1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Marti,
    tuhle značku vůbec neznám !
    Já mohu dobrou kávu i čaj, kdykoliv;-)
    Z takové nabídky, bych také měla problém si vybrat!
    Z kávy by to byla asi 100% arabiku a z čajů zelený nebo rooibos.
    Krásné dubnové dny !

    OdpovědětVymazat
  6. Kávu / čaj? Páni a to se mám rozhodnout? Obojí ráno káva s litry mlíka :) s nízkou kyselinkou a pak čaj čaj čaj čaj ( hektolitry) takže když káva tak bych vyzkoušela asi tuto BRAZÍLIE SANTOS NY2 17/18 FINE CUP ALFENANS DULCE asi.... je jich tolik a já je ještě nestihla ochutnat a z čajů? Zelený zelený a zelený jakýkoliv :)
    Takže asi tak
    Hezký den Radana

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, já bych si dala kávu rozpustnou Mexico a čaj ovocný Brusinky s rakytníkem. Děkuji za to, že jsem vás dnes objevila a přeji pěkný den.
    marcelavalentova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Na kávu si každé dopoledne udělám chvilku klidu. Ráda bych ochutnala PERU ANDES ZRNKOVÁ KÁVA.
    Čaj mám raději ovocný a dala bych si CITRUSOVÉ POKUŠENÍ, hlavně proto že v něm není ibišek.
    castice@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jelikož se jedná o kávu, nemohu se nezapojit.
    Pro mě jednoznačně vede Kuba Serrano Superior, takže tu bych si také vybrala.
    Děkuji za příležitost zasoutěžit si.
    Henrieta
    abych.nezapomnela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den Martino,
    děkuji za voňavou soutěž a též zkusím štěstí :-) Kávou začíná můj den a určitě bych si vybrala Brazílie Santos NY2 Přeji příjemný večer v teple :-) Petra
    brabcovapetr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju čaj i kávu,z téhle nabídky bych si samozřejmě vybrala,ale bylo by to těžké,protože je obrovská.Čaj mám ráda ovocný bez ibišku,nebo černý Earl Gray,kávu určitě 100% arabiku.Moje dcera je čajíčková,ta by chtěla určitě vyzkoušet většinu nabídky.Přeji mnoho příjemných chvil s čajem,nebo kávou,fantysovajaroslava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Martinko, moc krásná hlavně voňavá soutěž! Chvilku jsem si četla a musím si jít něco uvařit :o)
    Kdysi jsem pila kávu dovezenou z Kuby, tak bych asi vyzkoušela Kuba Serrano Superior.
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Kavu mam rada, ale zase moc ji nerozumi. Po prohlidce obchodu bych ochutnala Kuba Serrano Superior. janku80@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Martinko, mám moc ráda chvilky, kdy si s manželem uvaříme dobrou kávu, sedneme si a povídáme. Ráda bych vyzkoušela rozpustnou kávu Mexico. Krásné dny přeji, Jana (janina.vencova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  15. Opravdu velký výběr kávy i čajů a vybrala bych BRAZÍLIE SOUTH OF MINAS zrnková káva
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Kávu miluji a kdyby žaludek dovolil, pila bych jich i 7 denně jako dřív :-). Určitě bych vyzkoušela peru andes zrnkovou, protože mám kávovar s mlýnkem.ˇK čaji se uchyluji jen když jsem nemocná :-). krásný večer. Dana. dana.tesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Marti, tak toto je šálek mé kávy. Děkuji za typ. Jako milovnice kokosu, za mě hlásím kávu Malibu. Pá Věrka

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý den,
    Kávu miluji, je součástí mého života, vybrala bych si KOLUMBIA SUPREMO MEDELIN.
    p.h.o.e.b.e.sim@seznam.cz
    Krásný den
    Lucie

    OdpovědětVymazat
  19. Vše čaje vypadají krásně a jsou určitě chutné. :-)
    Ráda bych vyzkoušela AJURVÉDSKÝ ČAJ VEČERNÍ HVĚZDA.
    Přeji krásné jarní dny. Kamila
    kamkasparova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. To je nádhera, který vybrat? Nejraději všechny! Ale určitě bych zkusila Masala chai a Španělskou mandarinku. Eva en.mail@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Teda to je super výběr.Ráda bych zkusila nějakou Arabiku a čaj s Moringou, výběr nechám zkušeným!!!! tetazlata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Moc hezká soutěž
    Já jsem čajová, nejraději mám černé čaje, takže bych si vybrala asi Ceylon Orange pekoe nebo nějaký Assam.
    s.voskova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Skvělý výběr. Já bych si vybrala Bylinný čaj pro dobrou náladu. Zdravím. zita.sugarkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Sice tuto značku neznám, ale asi bych si přála někdy vyzkoušet
    BRAZÍLIE YELLOW B. FAZENDA DA LAGOA
    Přeji hezký den u dobré kávy :-))). Likaf

    OdpovědětVymazat
  25. Super soutěž. Vybrala bych si kávu Peru Andes:)
    luciepankova13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. ahoj Maťka .. aj ja si prosím .. pri prezeraní ponuku by som si pri prvej objednávke zvolila viac druhov káv - ochutnávku (netuším o čom je kyslosť.., keďže väčšinou pijem len Nescafé)
    určite by tam bola smotanová - cappuccino - noc paríža rozpustná káva..
    čaj tiež môžem - pre maminku rooibos (dlho hľadám taký vhodný pre ňu a ešte som nenašla) a pre "môj zvyšok" zázvor + zelený + určite Matcha (nielen do čaju) .. Roni
    drobnostky@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  27. Přeji krásný den :)
    Miluji krávu a třeba bych vyzkoušela rozpustnou Mexico a nebo některou z druhů s nízkou kyselostí - Kubu Serrano... nebo Brazílie Santos. A z čajů bych měla chuť na některou z ajurvédských směsí.
    Moc děkuji za soutěž a přeji krásné dny. Šárka
    sarkabooks@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Přeji krásný den :)
    Miluji čaje, sypané a moc ráda bych ochutnala matcha https://www.manutea.cz/matcha-china-zeleny-caj-x1402.
    Děkuji za pěknou soutěž a přeji krásné dny, snad se jaro brzy vrátí.
    Petra
    petra.kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Hmmm, to je hezka soutez, premyslim, co bych si vybrala. Urcite nejakou 100% Arabicu, lakala by me ale i kava ochucena - cokolada s matou. A co teprve nejaka BIO kava! A mezi me cajove oblibence patri jednoznacne zeleny jasminovy a sencha. Dekuji a hezke dny. M. info@nordicpassion.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Dobrý den Martinko,
    já bych si dala určitě skořicovou kávu, ale je to těžké rozhodnutí.
    Děkuji za soutěž.
    Vlaďka
    vjohanko66@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  31. Hezka soutěž Martinko,rada zkusim štěsti.
    Kavu určitě KUBA SERRANO SUPERIOR
    a z čaju YOGI SMĚS-ajurverdsky čaj
    Děkuji za soutěž
    patikova.vlasta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Martinko,

    z obchodu bych si vybrala rozpustnou ochucenou čokoládovo mandlovou kávu nebo ořechovou rozpustnou. Z čajů Rooibos advent.
    Děkuji za soutěž , krásné dny .
    J.
    jitka394@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. čaj zázvorový zelený, kávu křehké cukroví, čokoládovomátovou či čokoládovou.. lákadel mnoho.
    Díky za soutěž i krásný blog.,
    bohunka zavináč naiser tečka cezet

    OdpovědětVymazat
  34. lískový oříšek-zrnková káva

    S pozdravem
    soutěž | acinka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  36. Milá Marti, děkujeme za milou soutěž.
    Vybrala bych si asi COOL MATCHA TOFFEE BIO - 30 g
    Hezké dny Katka
    K.nam@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  37. No páni, tady je ale voňavo Martinko. Káva a čaj - mé velmi oblíbené nápoje. Preferuji kávu s nižší kyselinkou, jsem věrná 100% Arabice, mele mi kávovar a nyní z tohoto obchodu ochutnáváme s mužem Nicaragua SHG Jinotega - středoamerická vysokohorská káva s tóny hořké čokolády a pomerančů.
    Z ovocných čajů (bez ibišku) Vanilkový koláč, z černých čajů Ceylon FOP Candyman kandy - s nádechem citrusových plodů a navrch aromatizovaný Rooibos pomerančový.
    Tak kdyby se štěstí usmálo - HajnaAlena@seznam.cz.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  38. Ráda bych vyzkoušela zelenou kávu se skořicí a bylinky pro dobrou náladu.
    dík za soutěž.
    naty @ naiser . cz

    OdpovědětVymazat
  39. Krasna soutez �� Poprve slysim o ochucene zrnkove kave, zni to mooooc dobre �� takze bych chtela vyzkouset treba "vajecny liker" �� plzoch@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Děkuji za moc krásnou soutěž a zároveň za milý a příjemný blog. Vyzkoušet bych chtěla zelenou kávu SUPER ŠTÍHLÁ LINIE - SKOŘICE, určitě musí být skvělá.... j.story@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Dobrý den,
    opravdu velká nabídka čajů a kávy. Zaujal mne konopný čaj, ten bych ráda zkusila a kávu jakoukoliv bezkofeinovou.
    Hezký den,
    Hochova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Dobrý den, mám moc ráda kávu i čaj/a taky pivo-ale o to tu nejde/. Kávu bych zvolila 100%arabicu BRAZÍLIE SANTOS NY2 a čaj CEYLON HIGH GROWN. Samozřejmě bych ráda ochutnala i další druhy. Jitamhajkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Martinko, to je opravdu lákavá voňavá soutěž, zkusím své štěstí.....za mě 100% arabica.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  44. Dobrý den, dnes jsem se dostala na Váš blog, moc se mi líbí příspěvky,
    které na něm máte a jestli se mohu zúčastnit soutěže o voňavou cenu:
    ochutnala bych kávu z Kuby KUBA SERRANO SUPERIOR zrnková káva. Láká měš ta
    sladká vůně medu a třtinového cukru a ještě se skoro nulovou aciditou.
    Zdraví Vás Ivana z K.V. mamkamia@seznam.cz

    S pozdravem
    Soutěž | mamkamia@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Dobrý večer, vybrala bych si kávu Kolumbia bezkofeinová zrnková káva a čaj Matcha China. Děkuji za soutěž. Vendula - duka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Díky za soutěž Martinko, dávám přednost 100% Arabice, je lahodná a u čajů mě zaujala krémová jahoda, tu neznám :). Pěkný večer Maryša :) Hlouskovipv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Milá súťaž, rada sa zapojím i ja. Dávam prednosť čaju a to zelenému, pijem ho už roky, zato kávičku si dám asi len 2xdo roka :-)
    Prajem pekný deň!
    Aďka
    (nicolete zavináč azet.sk)

    OdpovědětVymazat
  48. U mě by zvítězil čaj, kávu nepiji, a jaký? To je přece jasné...Bylinná směs pro dobrou náladu, protože dobré nálady není nikdy dost =o). Ivana

    OdpovědětVymazat
  49. Ráda bych ochutnala několik čajů z Manu tea, ale nejraději Java BOP1 Pasir
    Malang. Přeji krásný večer Oli Chalupníková

    S pozdravem
    soutěž | polynka.007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Já jsem kávová i čajová.Už jen vybírat z té veliké nabídky,byl velký zážitek.Nakonec to z čajů vyhrál Rooibos v sedmém nebi.Nemohla jsem si pomoci v sedmém nebi jsem nejraději....
    A když už jsem vybírala tak i kávu... rozpustnou Mexico.
    Přeji krásný večer a díky za super soutěž
    dagmar.brtnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. BRAZÍLIE YELLOW B. FAZENDA DA LAGON- to je můj favorit:-)
    Dík Martí za hezkou soutěž. Eva
    e.srbova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  52. BRAZÍLIE YELLOW B.FAZENDA DA LAGOA-tu bych ráda ochutnala.
    Děkuji za soutěž Šárka.
    schusterova.sarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Dobrý den. Za mě je to čaj Dračí směs, tu znám, pila jsem čaj u kamarádky a byl výborný, jemný a přitom intenzivní. Káva mě zaujala tato: GUATEMALA - ANTIQUA SAN JUAN ZRNKOVÁ KÁVA. Tu bych vyzkoušela ráda:-). Děkuji za soutěž a přeji hezké dny. Ida kramekulevandule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Dobrý večer, mám ráda kávy z Brazílie a Guatemaly. Ráda bych vyzkoušela kávu z Kostariky nebo Kuby. Děkuji za možnost zúčastnit se. S pozdravem Katja. Katjafilipova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥