úterý 18. února 2014

2. narozeniny a losování



Dnes je 18. února 2014...
a já vzpomínám na pozdní odpoledne dne 18. února 2012,
kdy jsem se rozhodla napsat první příspěvek na právě založený blog.

Dnes je den druhých narozenin mého blogu
a dnes je také den, kdy losuji jednu z Vás,
 které jste se zapojily do narozeninové soutěže
 o dárkový poukaz
 do obchodu Bella Rose.

Všem velmi pěkně děkuji za obrovskou účast !!!
Těším se opět na další společné soutěžení, které nás určitě čeká.

A teď už... 
...nadchází čas prozradit výherkyni...
kterou je...
kterou je...

ještě trocha napětí....



M A R Y Š K A

...A JEJÍ  KRÁSNÉ PŘÁNÍ PRO MŮJ BLOG ZNĚLO...

Martinko, mám ráda tvůj blog a chodím často nakukovat, čerpám tady inspiraci na různé háčkování a hlavně se mi líbí, jak to dokážeš zdokumentovat a popsat. Blahopřeji k 2 narozeninám a přeju mnoho nových nápadů. Maryša :O) hlouskovipv@seznam.cz Pěkný den :O)

Výherkyni ze srdce blahopřeji !!!
Věřím, že si určitě nějaký milý dáreček vybere a hezky si ho užije.

Moje drahé...
ještě jednou děkuji za projevená přání do dalšího blogování.
Můžu Vám slíbit, že se ze všech sil pokusím,
aby tu "Moji šťastní andělé" byli stále
a Vy se mohly potěšit jejich existencí.
Takže vzhůru do třetího roku...

D Ě K U J I    Z A    V Š E
 !!!!!!!!!!!!!!!!!



Objetí Všem
Martina 



10 komentářů:

  1. Martinko,
    moc tě zdravím a doufám, že už jste virozu porazili a zvítězili nad ní!!!!
    výherkyni gratuluji...
    přeji Ti, a´t se blogu daří a Tobě též!!
    Tvůj blog sleduji stále, ale někdy-dost často- mi nejdou vložit komentáře-
    tyto technické nedostatky mne nebaví!! A dokonce se Ti přiznám, jsem jednu chvíli - už docela vážně uvažovala, že s blogem skončím... :o(
    Měj se hezky!

    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné narozeniny tvému blogu:-) Těším se na další příspěvky.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Martinko,stejně, jako tvůj blog dnes slavili nebo slaví takoví lidé jako Nikos Kazantzakis, Enzo Ferrari, Miloš Forman nebo John Travolta. Tudíž má jistě šťastnou hvězdu!
    Ze srdce přeji všechno nej nejen blogu, ale i tobě a vítězce pochopitelně gratuluji.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Martinko, nejdřív tedy pogratuluji vítězce :-) A samozřejmě tvému blogu také. Přeji mnoho dalších nádherných příspěvků, která budou těšit naše srdéčka a samozřejmě tobě spoustu inspirace, aby si nám měla na blogu co ukazovat ;-)
    Měj se, Alča

    OdpovědětVymazat
  5. Martinko,
    Maryšce moc gratuluju ...... pšt .... i trošku závidím ..... a tobě moc děkujeme za úžasnou giveaway !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Martinka krásna súťaž, a srdečne blahoželám Maryšce. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Martinko,k blogovým narozeninám přeji hoooodně tak nádherných příspěvků jako do teď...do GA jsem se chtěla taky zapojit,ale pak jsem na to zapomněla :( ,ale nevadí Maryšce od srdce gratuluji...měj se moc krásně a těším se na další příspěvky...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  8. Vše nejlepší tvému krásnému blogu k narozeninám! Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji vítězce a těším se, že se také na mne usměje štěstí při jiné příležitosti. Těším se na další tvé tvořivé kreace a tipy na dobroty :o)). Měj se krásně. Ála

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluju vítězce :) A tobě gratuluju ke dvěma rokům :) Máš krásný fotky :)

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥