pátek 31. ledna 2014

Vyhlašuji narozeninovou andělskou soutěž ...




... při příležitosti oslavy druhých narozenin blogu
"Moji šťastní andělé"


Je to tak ... milé dámy...čas plyne neuvěřitelně rychle,
a tak 18. února 2014
oslavíme společně už druhé narozeniny.
Je to sice ještě takové batole...ten můj blog,
ale snaží se, i za vašeho přispění, rychle vyspět.
Je také úžasné, že je nás zase o téměř 100 více než vloni.
Všem Vám ze srdce děkuji, že si k "Mým šťastným andělům" nacházíte opakovaně cestu.
 Děkuji!!!

A protože jsem šťastná, že smím patřit do té veliké rodiny nás blogerek a žen tvořivých ☺,
tak právě pro Vás...mé milé čtenářky,
je tu narozeninová soutěž o
dárkový poukaz do obchodu Bella Rose,
který mnohé z nás milujeme.
Vítězka si bude moci vybrat zboží v obchodě podle své libosti a svého vkusu.
Pokud se rozhodnete do soutěže zapojit, tak budu moc ráda.




Stačí zanechat pod tímto příspěvkem komentář se svou e-mailovou adresou
a na svém blogu můžete použít fotku k upozornění na soutěž (není povinné).
18.2.2014
proběhne losování a následné vyhlášení vítěze.


Přeji všem soutěžícím hodně štěstí a sama se budu velmi těšit na vítěze !!!



Objetí Všem
Martina 


58 komentářů:

  1. Martinko, takovému dárku se opravdu nedá odolat. Blogu přeji krásné narozeniny a tobě hodně nápadů a mnoho štěstí a ať se ti mezi námi stále líbí. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Martinko...lze jen blahopřát, popřát mnoho dalších krásných nápadů, času k jejich realizaci
    a taky hodně příznivců, které na svých stránkách umíš potěšit.Já patřím mezi ty, co rády chodí na návštěvu potěšit oko i srdíčko. Přeji zdravíčko a vše dobré :-) Olga

    petrusovao@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jé Martinko, soutěž a ještě o tak lákavou poukázku, Tak to si nemohu nechat ujít!
    18 je navíc moje štastné číslo / narození dvou synů/ :-)
    Nesmím zapomenout popřát tvému blogu krásné narozeniny a hlavně mnoho další inspirace,nápadů a fotek,které u tebe rozhodně nikdy nechybí :-)
    Ilona.Rezaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Martino, já jsem se k blogům dostala v únoru, když jsem si zlomila kotník. Musím říct, že se mi návštěvy různých blogů staly drogou. A jedním z těch hojně navštěvovaných je i ten váš. Přeji vám proto hodně spokojených čtenářek, ještě více nápadů a samozřejmě hodně zdraví, bez toho to nejde, to vím z vlastní zkušenosti. Mějte se moc krásně. Jitka
    xlukesovaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. K narozeninám přeji spoustu inspirace do dalších let. Vím jak je těžké udržet blog v chodu.
    ivetahanova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Martinka, gratulujem, každý Tvoj príspevok má čo-to do seba .. vždy čakám na ten ďalší, s čím zas prekvapíš, aké nové infošky podáš (hlavne zvyky z iných štátov, čo si písala pred Vianocami..)
    jasné, BR mám rada, maú fantastické kúsky..Vicky
    + mail vrnk.kvcv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Martino
    Tvému webu přeji hodně bezva čtenářů,nápadů,inspirace......obdivuji tvé originální výtvory,krásné háčkování...no prostě ráda k tobě zavítám na kukandu.
    hezký víkend Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě tu mejlovku
      rejnova.marta@seznam.cz

      Vymazat
  9. Martinko moc gratuluji k dvouletému výročí, letí to, já si u svého myslela, že je tak dva roky starý a ono už 4....
    Jak jde o BR, to si nenechám ujít.... měj se krásně Zmorkusovic
    morkusova.zuzana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Spoustu dalších inspirativních příspěvků přeji. Lucie, Email: demlovalucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné blogonarozeniny :o) chodím nakukovat, pěkně píšeš a z fotek čerpám inspiraci. Díííííky za tak pěkný blog.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  12. Tak tomu říkám krásné číslo, tak ať nedochází inspirace, káva je vždy voňavá, buchta nadýchaná, foťák připravený a háček nažhavený na tvoření:)
    Soutěž je úžasná, takže se moc ráda zapojuji,
    Kája, Kajuska.M@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Martinka.....nemôžem sa nezapojiť....pozvánku na Tvoju GA mám u seba na blogu...jana
    janee33@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Já váš blog sleduji teprve chvilku, je moc krásný, přeji další krásné články.
    svobodovaj31@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Martinko, moc a moc gratuluji k druhym narozeninam! Jsem rada ze tu jsi, nebot jsi mou velkou inspiraci. Vyhry se rada zdavam ve prospech holek z Cech. Mej krasny den Katerina
    P.S.: Apropo inspirace, dnes mi prisly dve kucharky od Nigelly. Uz se tesim az neco vyzkousim :o)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc gorących gratulacji z okazji 2 rocznicy bloga !!! gdy odwiedzam Twojego bloga zawsze odnajduję przepiękne rzeczy, które często są dla mnie inspiracją. Dlatego życzę Ci jeszcze wielu dalszych wspaniałych blogowych wpisów i realizacji pomysłów !!!
    Pozdrawiam cieplutko:))) Z ogromną przyjemnością zapisuję się do konkursu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Martinko, moc děkujeme za nádhernou Gway a přejeme vašemu nádhernému a inspirativnímu blogu ať stále takhle krásně roste a s ním i okruh vašich čtenářek. Krásné dny, Zuzka info.proentry@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Pripájam sa ku gratuláciám, po očku pokukujem po Tvojom blogu a obdivujem krásne fotky, čerpám inšpiráciu a pomaly premýšľam o vlastnom blogu. Neviem celkom presne, ako giveaway funguje, nikdy som nič nevyhrala, ale aspoň ma to nakoplo reagovať a komentovať. Ešte raz prajem všetko dobré a naďalej krásne inšpiruj..... Ľubi, nevena@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý den Martino. Děkuji za Váš blog, který mi byl společně s ještě pár dalšími motivací, abych si založila blog vlastní. Jsem sice v počátcích, ale už se ze mě stává "závislák". Ráda k Vám chodím nakouknout, čerpám inspirace. Přeji Vám, aby Vás tvoření pořád bavilo a my se mohli kochat Vašimi výrobky i dál.
    Děkuji za soutěž, z obchůdku BR ještě nic nemám, ale pokukuji po něm, proto se ráda k soutěži připojím. Renáta
    renatalukeszova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Martinka, vznikli sme približne v rovnakom čase. Tvoj krásny blog mi je veľkou inšpiráciou. A hlavne Tvoje nádherné fotky. Prajem Ti i naďalej veľa krásnych príspevkov, na ktoré sa vždy veľmi teším. Andrea
    revedevivre@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluji e rásným druhým narozeninám blogu a přeji účastnicím soutěže hodně štěstí a hodně dalších let úspěšného blogování! Ani já se soutěže nezúčastním, myslím že udělá radost někomu tam u nás doma ! Hezký den Marcela

    OdpovědětVymazat
  22. Martinka, ďakujem krásne za každodenné nahliadnutie aj do tvojho krásneho blogu. Vlastný zatiaľ nemám, no musím sa konečne dokopať. Prajem veľa ďalších tvorivých nápadov. Katka
    kkotaskova@post.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Jůů, Martinko ....tomu nejde odolat ....BR je má srdeční záležitost ......tvému blogu přeji k jeho narozeninám všechno nej, nej, nej ....a ať je stále ten "nej"!!!!!!! Marki
    PS: hochova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Gratuluji k "blogovým narozeninám" a přeji spoustu milých čtenářů... Miluji soutěže, miluji blogy (už se to pro mě stalo závislostí) a miluji krásné věci, takže této soutěži odolat samozřejmě nelze :-) Děkuji :-)
    jezikuze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Trošku drze zvolím tykání, ale snad se ve světě blogerském neurazíš :-)
    Musím se připojit ke gratulantkám, poděkovat Ti za inspiraci a přát ti, ať tvoje studna nápadů nevyschne ! Díky za skvělou giveaway, Radka
    P.S.trošku ti závidím to umění aranží a focení,to se já nenaučím

    OdpovědětVymazat
  26. Martí, moc gratuluji k blogovému výročí........přeji mnoho dalších blogerských let a díky za tvé krásné příspěvky. Eva
    e.srbova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Martino,
    i já denně nahlížím do vašeho blogu i dalších ostatních. Obdivuji, co dokážete vyrobit, nafotit i napsat. Přeji vám, ať jste stále tak kreativní, jako nyní. Připojuji se k ostatním soutěžícím - cernapavla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Milá Martinko....gratuluji Tvému blogu a samozřejmě i Tobě k 2. narozeninám a přeji spoustu spokojených čtenářů, jako jsem já,kteří u tebe vždycky najdou nádherné fotečky a úžasnou inspiraci.
    BR...je můj oblíbený obchůdek a tak i já ráda zkusím své štěstí.
    Měj se krásně,pa ♥ Jana
    vankja2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Gratuluji v druhému bloggerskému výročí.Ráda sleduji různé blogy,čerpám z nich inspiraci nebo alespoň životní náboj. vanocnikolotoc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Martinko, mám ráda tvůj blog a chodím často nakukovat, čerpám tady inspiraci na různé háčkování a hlavně se mi líbí, jak to dokážeš zdokumentovat a popsat. Blahopřeji k 2 narozeninám a přeju mnoho nových nápadů. Maryša :O) hlouskovipv@seznam.cz Pěkný den :O)

    OdpovědětVymazat
  31. Martinko, protože předpokládám, že se tu do narozenin ještě "uvidíme",popřeji ti až posléze :o) Teď jdu opravdu pokoušet štěstí, protože tvůj velkorysý dar hodně láká! Losovacích papírků budeš mít plnou nůši!
    Moc tě zdravím,hezkou sobotu!
    Helena
    davidova.hela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Martinko gratuluji k výročí !! a šťastnou ruku při losování :-))) minefelicite@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Všetko naj a vela dobrych napadov
    Petaflak@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  34. Martinko, upřímná gratulace k druhým narozeninám Tvého andělského blogu! Jsem tomu moc ráda,že mohu pobýti a potěšit své smysly..... Tvoje nabídka je tuze lákavá, tak přeji hodně štěstí při losování.... Pohodový víkend, Maru
    ing.kovarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. ... do dalších let zde na blogu, mnoho chutí, radostí, kreativních nápadů a všeho, co si tak krásný blog, jakým je ten Tvůj žádá... ten můj je cca stejně starý...mladý :-)
    vera.si@seznam.cz
    Krásný večer

    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S.: jelikož slavíme 2.výročí téměř stejně, zvu Tě i já na moji výroční Giveaway :-)
      http://carolinamia.blogspot.cz/2014/02/sladoucka-laskyplna-giveaway.html
      Věrka

      Vymazat
  36. Ahoj Martinka tak to ti prajem vsetucko najlepsie k 2. narodeninkam a vela krasneho tvorenia...moj mail je nellie7@azet.sk...prajem pekny zvysok vikendu...Nellie

    OdpovědětVymazat
  37. hezký den, na Váš blog jsem sice narazila teprve nedávno, ale od té doby se chodím kouknout docela často. No a samozřejmně jsem pročetla a prohlédla vše co se na blogu dělo. Je nádherný, nejvíc, kromě vaší dovednosti, obdivuji povedené fotografie. Blogů je hodně, ale jen málo s tak krásnými obrázky.
    P.S.: inspirovala jste mě, přemýšlím o založení vlastního blogu..
    Simona D.Z.


    OdpovědětVymazat
  38. Martinko ten čas tak letí už dva roky.... musím se kouknout kolik je tomu mému , nějak to nesleduji .-)) , ale teď mě to docela zajímá .. mám moc ráda tvůj blog .. užijte si s Terezkou prázdniny papa Dita
    ještě musím pochválit - krásná soutěž BR je supr obchod , můj e mail znáš ale pro jistotu, že jo :-)) dita.dvorakova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Tento blog jsem nasla uplnou nahodou - je prekrasny a pro me velkou inspiraci. Preji Vam spoustu dalsich napadu pro pristi dny a blogu hodne ctenaru. No a fotky...Proste nadhera. At se Vam i nadale dari! Lucka /vosmak@centrum.cz/

    OdpovědětVymazat
  40. Milá Martinko, čas trávený při čtení tvého blogu již několik měsíců zpestřuje můj život, burcují mne tvoje nápady k dalšímu a dalšímu tvoření, obdivuji tvé fotky (a stále nechápu jak to děláš :-) ), zkouším tvoje nové recepty a vždy se nesmírně těším na nový příspěvek. Zahrávala jsem si i s myšlenkou, že zkusím svůj blog, ale nemám odvahu. Mé přání tobě a tvému blogu - buď stále svá a buď šťastná se svými anděli. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé zapomněla jsem napsat adresu - HajnaAlena@seznam.cz - třeba opravdu vyhraji :-))

      Vymazat
  41. Hezký den, Váš blog jsem našla teprve před pár týdny a netušila jsem, že tu budu za chvíli jako doma :-) Váš blog je návykový :-) Máte moc krásné fotečky. Neustále mě inspirujete. Moc Vám fandím a přeji hodně úspěchů! Ještě jsem se nikdy takové soutěže nezúčastnila, tak se připojuji k dalším soutěžícím :-) Lucy885@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Krásný den Martinko,k druhému výročí tvého blogu přeji stále více čtenářek,stále více háčkovaných skvostů a stále více pro mě tak inspirativních příspěvků :-)
    ala.kriskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. K "virtuálnym narodeninám" prajem všetko najlepšie a veľa inšpiratívnych podnetov.
    Pekný deň,
    Veronika
    vcamborova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Martinko i já posílám velkou gratulaci a přeji spoustu dalších krásných příspěvků.
    Hezký den ... Věra
    andrsve@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Jééé, už dva roky... tak to moc moc gratuluju!!! Za tu dobu jsi nás potěšila spoustou krásných fotek svých úžasných výtvorů a milého povídání. Proto se i já ráda zapojím do Tvojí narozeninové soutěže, za kterou moc moc děkuju! Tady je můj mail: havlicek.lenka@seznam.cz. Ještě jednou gratuluju a přeju aspoň další dva neméně úspěšné a pěkné roky (tedy Tvému blogu, Tobě samozřejmě mnohem, mnohem víc). Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  46. Milá Maťka, na Tvoj blog chodím rada a pokiaľ mi to čas dovolí, rada zanechám aj nejaký komentárik.
    K druhým narodeninám Tvojho blogu prajem naďalej tak krásne príspevky, akými nás tu tešíš stále.
    Veľa inšpirácií a nápadov a aj tých anjelikov okolo Teba.
    Krásny večer.
    Ľubica
    a mail: lcepanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  47. prajem krasne blogove narodeniny, hlavne vela inspiracii a radosti do dalsich rokov... alexandra (asvingalova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  48. Hanka Francová5. února 2014 21:15

    Dobrý den, ráda k Vám nakukuji a jsem vždycky natěšená na Vaše příspěvky. Ať se Vám daří a jen tak dál !!! Hanka.......hana.ulrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj Maťka! Tvoj blog občas navštívim hlavne nabrať novú inšpiráciu a pokochať sa tvorením a potom aranžovaním. Gratulujem k narodkam a prajem veľa, veľa zaujímavej tvorby a dobrých článkov. Rada sem zas nakuknem aj nabudúce. Pozdravuje ťa Mmirka. jakubist3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Gratuluji ke krásnému blogu i k narozeninám. Přeji hodně inspirace a ještě víc čtenářek.
    Jana
    jana.kocabova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Milá Martinko,
    zdraví Vás nadšená čternářka tohoto blogu a taktéž únorová oslavenkyn :). Přeji spoustu dalších let a inspirace vašemu/našemu blogu.
    Martina
    marti.uhrova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  52. tomuto uzasnemu blogu prajem vsetko najlepsie, tebe vela inspiracii, aby si nas stale tesila takymi krasnymi prispevkami :) kristinka
    kristinkakavicka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Preji krasne narozeniny a plno inspiraci do dalsich let :). Hana, h.huckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. Marti, všetko naj.....hlavne mnoho nových inšpirácií a úžasných receptov.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  55. Gratuluji, přeji spoustu dalších a dalších nápadů, inspirací pro nás ostatní. Prostě děláte radost nám všem s duchem tvořivým, díky..............Jana vitkova.ja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za krásné a milé komentáře, které mi tu necháváte. Děkuji, Martina ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...